Wyszukiwarka

Zależy Ci na szybkiej wysyłce przy zamówieniu płatność przelewem, wybierz szybkie płatności cashBill.

Dostawa towarów

Przesyłki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, Inpost oraz Firmy Kurierskiej FedEx. W przypadku Firm Inspost i Fedex przesyłki realizowane są za pośrednictwem portali Furgonetka lub Apaczka.

1. Przesyłki Pocztą Polską dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych (usługa Pocztex), dostarczane są przez kuriera pod wskazany adres, w razie nieobecności odbiorcy otrzymuje on awizo o możliwości odbioru przesyłki we wskazanym Urzędzie Pocztowym w terminie 7 dni. W dniu wysyłki na podany numer telefonu komórkowego przesyłany jest SMS z numerem nadawczym przesyłki i ewentualną kwotą pobrania.

Koszt przesyłki za pobraniem - 16,00 

Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem) -13,50

Numery infolinii Poczty Polskiej gdzie można uzyskać informację o przesyłce:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za połączenia lokalne)

+48  43 842 06 00 dla dzwoniących z telefonu komórkowego (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00

Przesyłki można śledzić na stronie internetowej śledzenie przesyłki

2. Przesyłki zamówione do godziny 10,00 Firmą kurierską FedEx dostarczane są w większości na następny dzień roboczy w godzinach 8-16. Wymagana jest obecność pod wskazanym adresem, gdyż kurier dostarcza przesyłkę do rąk własnych. Nie ma możliwości odbioru w punkcie za wyjątkiem centrów dystrybucji. Ta forma przesyłki skierowana jest do osób, którym zależy na szybkiej dostawie, przesyłek o większej wadze gdyż dostarczane są na wskazany adres, bezpośrednio do odbiorcy.

Koszt przesyłki za pobraniem - 23,00  

Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem) -18,00

Numery infolinii FedEx gdzie można uzyskać informację o przesyłce:

801 002 800 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za połączenia lokalne)

+48  22 211 80 00 dla dzwoniących z telefonu komórkowego (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

Przesyłki można śledzić na stronie internetowej śledzenie przesyłki

 3. Przesyłki Firmą Inpost dostarczane są do paczkomatu w ciągu 1do 2 dni. Z paczkomatu można 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Od momentu włożenia przesyłki przez kuriera do urządzenia, masz 48 godzin na odbiór. Jeżeli nie zdążysz odebrać w tym terminie musisz udać się do Oddziału InPost przypisanego do Paczkomatu, który wybrałeś. Przesyłka będzie się tam znajdowała przez 3 kolejne dni robocze. Dopiero po upływie tego terminu zostanie zwrócona do nadawcy. Mogą zdarzyć się też sytuacje, że przesyłka zostanie przekierowana do pobliskiego Paczkomatu – wówczas Inpost powiadomi Cię o każdym kroku w aplikacji lub mailowo. Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status paczki, zawsze możesz zrobić to tutaj: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.
Jak odebrać przesyłkę z Paczkomatu? Istnieją następujące sposoby odbioru przesyłki: z aplikacją InPost Mobile, z kodem QR albo kodem odbioru. W przypadku pierwszej możliwości otrzymujemy powiadomienie w aplikacji, że przesyłka znalazła się w wybranym Paczkomacie. Po udaniu się do maszyny wystarczy wybrać opcję „Otwórz skrytkę” w InPost Mobile – nie musisz niczego naciskać na ekranie urządzenia! Wyjmiesz paczkę i gotowe! W przypadku drugiego sposobu z kodem w momencie nadania paczki przez nadawcę otrzymasz specjalny komunikat mailowy, a także powiadomienie w aplikacji. Kolejne pojawi się, kiedy przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Wybierz opcję „Odbierz paczkę” i przyłóż otrzymany kod QR do czytnika. Możesz też podać na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru otrzymany w powiadomieniu.

Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem tradycyjnym lub szybkie płatności CashBill) -15,00 zł

Infolinia Inpost +48 722 444 000 lub +48 746 600 000