Zależy Ci na szybkiej wysyłce przy zamówieniu płatność przelewem, wybierz szybkie płatności cashBill.
Przesyłki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, Inpost oraz Firmy Kurierskiej FedEx. W przypadku Firm Inspost i Fedex przesyłki realizowane są za pośrednictwem portali Furgonetka lub Apaczka.
1. Przesyłki Pocztą Polską dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych (usługa Pocztex), dostarczane są przez kuriera pod wskazany adres, w razie nieobecności odbiorcy otrzymuje on awizo o możliwości odbioru przesyłki we wskazanym Urzędzie Pocztowym w terminie 7 dni. W dniu wysyłki na podany numer telefonu komórkowego przesyłany jest SMS z numerem nadawczym przesyłki i ewentualną kwotą pobrania.
Koszt przesyłki za pobraniem - 16,00
Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem) -13,50
Numery infolinii Poczty Polskiej gdzie można uzyskać informację o przesyłce:
801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za połączenia lokalne)
+48 43 842 06 00 dla dzwoniących z telefonu komórkowego (opłata wg cennika operatora)
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00
Przesyłki można śledzić na stronie internetowej śledzenie przesyłki
2. Przesyłki zamówione do godziny 10,00 Firmą kurierską FedEx dostarczane są w większości na następny dzień roboczy w godzinach 8-16. Wymagana jest obecność pod wskazanym adresem, gdyż kurier dostarcza przesyłkę do rąk własnych. Nie ma możliwości odbioru w punkcie za wyjątkiem centrów dystrybucji. Ta forma przesyłki skierowana jest do osób, którym zależy na szybkiej dostawie, przesyłek o większej wadze gdyż dostarczane są na wskazany adres, bezpośrednio do odbiorcy.
Koszt przesyłki za pobraniem - 23,00
Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem) -18,00
Numery infolinii FedEx gdzie można uzyskać informację o przesyłce:
801 002 800 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za połączenia lokalne)
+48 22 211 80 00 dla dzwoniących z telefonu komórkowego (opłata wg cennika operatora)
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
Przesyłki można śledzić na stronie internetowej śledzenie przesyłki
3. Przesyłki Firmą Inpost dostarczane są do paczkomatu w ciągu 1do 2 dni. Z paczkomatu można 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Od momentu włożenia przesyłki przez kuriera do urządzenia, masz 48 godzin na odbiór. Jeżeli nie zdążysz odebrać w tym terminie musisz udać się do Oddziału InPost przypisanego do Paczkomatu, który wybrałeś. Przesyłka będzie się tam znajdowała przez 3 kolejne dni robocze. Dopiero po upływie tego terminu zostanie zwrócona do nadawcy. Mogą zdarzyć się też sytuacje, że przesyłka zostanie przekierowana do pobliskiego Paczkomatu – wówczas Inpost powiadomi Cię o każdym kroku w aplikacji lub mailowo. Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status paczki, zawsze możesz zrobić to tutaj: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.
Jak odebrać przesyłkę z Paczkomatu? Istnieją następujące sposoby odbioru przesyłki: z aplikacją InPost Mobile, z kodem QR albo kodem odbioru. W przypadku pierwszej możliwości otrzymujemy powiadomienie w aplikacji, że przesyłka znalazła się w wybranym Paczkomacie. Po udaniu się do maszyny wystarczy wybrać opcję „Otwórz skrytkę” w InPost Mobile – nie musisz niczego naciskać na ekranie urządzenia! Wyjmiesz paczkę i gotowe! W przypadku drugiego sposobu z kodem w momencie nadania paczki przez nadawcę otrzymasz specjalny komunikat mailowy, a także powiadomienie w aplikacji. Kolejne pojawi się, kiedy przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Wybierz opcję „Odbierz paczkę” i przyłóż otrzymany kod QR do czytnika. Możesz też podać na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru otrzymany w powiadomieniu.
Koszt przy przedpłacie na konto (przelewem tradycyjnym lub szybkie płatności CashBill) -15,00 zł
Infolinia Inpost +48 722 444 000 lub +48 746 600 000